Wednesday, December 30, 2009

Tradare, tradare...da' sa stim si noi!

http://www.gardianul.ro/P%C3%A5ntecele-plin-cu-cai-troieni-al-opozi%C5%A3iei-s151576.html



2009 se termina pseudo-apocaliptic pentru rumani: criza a macinat economia mai dihai cum matreata macina radacina firului de par, epuizarea berbecilor din politica e evidenta, mai ales la nivel neuro-psihic, tradarile se tin lant intr-o atmosfera debusola(n)ta, decrepita si dezarmanta. Cei 3 D de mai sus stau chezasie pentru reusitele anului 2010 pe care, eu unul, nu reusesc sa le decantez. Caractere mari conduc astazi tara mea (cea de nastere, caci cea de adoptie e departe...) spre noi culmi de progres si faliment. Oameni de onoarea lui Mitrea, Sarbu si Oprea imi dau lectii de profesionalism, morala si buna crestere. Mi se strange stomacul de scarba, mi se strepezesc dintii de greata si mi se zburleste pielea la gandul ca as fi putut sa raman prizonierul acestei realitati! In aceste zoaie de decadenta se mai incheie un an! Iar eu ma bucur, in ciuda greutatilor evidente prin care trec, ca sunt peste Ocean, la aproape 8.000 de km! QED!

No comments:

Post a Comment