Monday, May 31, 2010

Profetii "indecente" despre tara mea - trecut, prezent si viitor!

1) Tara mea poarta numele unei (foste?) categorii de sclavi: rumanii, tarani dependenti din Tara Romaneasca. Destul de trist...


http://www.archeus.ro/lingvistica/CautareDex?query=RUM%C3%82NIE

2) Si mai trist e ca astazi, in 2010, relatiile sociale sunt dominate de aceasta plaga istorica, aproape imposibil de surmontat. Rumanii - deveniti romani intre timp... - se comporta la fel unii cu altii ca acum 200 de ani, adica mai toate relatiile sunt de genul stapan-sclav.

3) Romania este tara in care multi "istorici" s-au laudat (unii inconstienti o fac si acum, sunt convins!) cu un "trecut" de peste 2000 de ani...In conditiile in care Romania, (asa cum exista azi, in 2010, plus/minus unele teritorii pierdute/castigate dupa cele 2 razboaie mondiale) este proiectul politic al elitei de la 1918. Adica ...o existenta statala de mai putin de 100 de ani este umflata la mai bine de 2000 de ani! Halucinant!

4) In tara mea s-au nascut (si) oameni de valoare...Din pacate...majoritatea lor au emigrat. Si au facut-o, in buna parte din disperare si cu  constiinta faptului ca locul lor nu mai este acolo! Pentru altii...emigrarea a fost singura sansa de a mai supravietui! Aici ma inscriu si eu...

5) Tara mea este casa anomiei, caminul schizofreniei (sociale), culcusul disperarii si leaganul debusolarii. Nu pot sa cred ca e altfel daca stau sa contabilizez evolutiile/involutiile din ultimii 20 de ani!

6) Tara mea este locul in care si putinele oaze de cultura - Filarmonica din Timisoara de ex: - se ofilesc din lipsa de profesionalism si din lipsa de public...Ma contrazice cineva?

7) Tara mea este locul terifiant in care a existat, printre altele, inchisoarea de la Pitesti, unul din cele mai sinistre "laboratoare" de desfiintare a fiintei!

http://www.youtube.com/watch?v=84-6ES4Zp6A&feature=player_embedded

Bestialitatile comise la Pitesti vorbesc de la sine despre binefacerile comunismului...dar, mai ales, despre eroarea teribila de a (mai) considera omul ca "fiinta rationala"! Sa ne mai miram de situatia  catastrofala de astazi?

8) Tara mea este locul in care smecheria a ajuns virtute, prostii sunt formatori de opinie, ticalosii sunt deontologi iar manelistii castiga mai mult decat un profesor universitar! NO COMMENT!

9) Tara mea este locul in care nemernicia a atins cele mai teribile paradoxuri: dupa ce comunistii au terorizat sute de mii de oameni (unii fiind chiar omorati) cu colectivizarea, dupa ce taranii colectivizati au muncit ca sclavii pe plantatie...regimul comunist le-a refuzat un drept elementar - dreptul la pensie -. Aceasta monstruozitate a fost corectata, insa doar partial, dupa 1989. NO COMMENT!

10) Tara mea este locul in care, de cel putin 20 de ani, cainii vagabonzi sunt mai bine tratati decat copiii strazii! Ce oameni civilizati traiesc in tara mea...

11) Tara mea este singura (pe care o cunosc eu cel putin...) in care populatia este aceeasi de vreo 40 de ani: adica in jurul a 22 de milioane! Straniu, de-a dreptul!

12) In tara mea, diplomele universitare se vand! Au ajuns simple bucati de carton fara nici o valoare! Cine ma poate convinge de contrariul acestei monstruozitati? Abia astept!

13) Asa cum nu (mai) cred ca timpul poate fi o variabila "progresista"...in sensul ca simpla lui trecere va schimba in bine lucrurile...tot asa cred ca tara mea va ramane ce a fost, si chiar mai mult decat atat...adica o cocina in care unii porci se lafaie iar altii (majoritatea) au toate sansele sa moare de inanitie!

14) Apropo de punctul 5...tara mea este locul in care, invariabil, pentru orice porcarie care se intampla (fie unei persoane anume, fie mai multora)...de vina e sistemul, nicidecum o persoana anume! Terifiant!

15) Va rezerv onoarea sa continuati profetiile...eu m-am cam saturat!








6 comments:

  1. nici nu se putea spune mai bine... acea tara de balada situata in pizdea... :))
    bravo Doru
    M

    ReplyDelete
  2. man, surpriza e ca peste tot e ,,ca-n tara ta,, man...hahaha...eu zic ca cel mai sincer ar fi sa o lasi sa se duca...pe tara ta si cu toate ale ei...risti sa-ti pierzi timpul si mintile analizand...nu merita! parol! imi vine in minte o butada care cred ca se potriveste acum...,, suntem romani si asta ne ocupa tot timpul,,...hehehe...e o capcana man...ai grija! in rest sanatos & voinic?:)

    ReplyDelete
  3. @Bogdan

    Man, multumesc mult pentru comentariu...Crede-ma ca pentru mine scrisul a devenit un catharsis. "Pierd timpul"? :)
    Cine "il castiga"? Si in ce sens? Ca nu mi-e clar? Fac atatea lucruri placute in ultimul timp...:)
    Amanunte...pe mail...privat man, e mai confortabil!
    Hai noroc si o saptamana usoara!

    ReplyDelete
  4. In fiecare zi se intampla cate ceva pt care recunosc ca in sinea mea, sau cu voce tare, dau vina pe "tara asta"; Dar nu e ea vinovata, noi suntem, fiecare, pt. ca acceptam.

    ReplyDelete
  5. Punctul 8 și venirea minerilor (pentru cine mai ține minte) m-au izgonit din țara mea.. Din păcate (!!!) nu am regretat niciodată asta, cred că doar plecarea din lumea d-andaratelea de acolo a adăugat 10 ani la speranța mea de viață. Asta nu înseamnă că nu doare când văd cum (nu) evoluează situația în România..

    ReplyDelete
  6. Tara mea este locul in care vreau sa ma intorc din ce in mai rar , si atunci cand o fac , o fac dintr-un soi de dorinta de autoflagelare , un soi de masochism "romanesc" , dobandit pe linie genealogica balcanoida (sac ! ) .Imi place , ca la fiecare noua revenire in tara , sa constat cat de bine am facut ca am plecat . Dar, Dorule , ce mai mi-ar placea sa-ti spun , e ca , citind razvratirile si neiertarile tale , imi dau seama cat de roman esti ..., mult mai roman decat multi romani care se bat in piept cu patriotismul lor .
    Eu ma insor luna viitoare cu Rodica . Ureaza-ne "Bafta !" pe romaneste !"Bafta" este intraductibil si nici o alta limba de pe pamant n-a inventat un astfel de cuvant , iti spun eu !

    ReplyDelete